Готуємось до контрольної роботи


Орієнтовні запитання до контрольної роботи з природознавства.

Контрольні роботи з природознавства. 3 клас
1. Природа – це:
А)  усе, що дихає,живиться, росте, розмножується і вмирає;
Б)  усе, що нас оточує, крім того, що зроблене людиною;
В)  усе, що нас оточує.
2. Запиши запропоновані назви об’єктів природи у два рядки.
       Повітря, небо, риба, ґрунт,бактерії, білка, сонце, віруси, вода, людина, гриби.
Жива:________________________________________________________________
Нежива:______________________________________________________________
3.Підкресли речовини, які не розчиняються у воді:
Крейда, глина, олія, бензин, сіль, ґрунт.
4. Познач правильну кінцівку речення.
Рослини називають зеленим дивом, бо…
А)  виділяють у повітря кисень, необхідний для дихання;
Б)  прикрашають нашу планету;
В)  поглинають кисень і виділяють вуглекислий газ.
5. Як називаються тварини, тіло яких вкрите слизькою лускою?
А) Звірі;
Б)  комахи;
В) риби.
6.   Які органи керують злагодженою роботою організму людини?
А) Серце й легені;
Б) головний і спинний мозок;
В) шлунок і печінка.
7. Як називається рух крові в організмі?
А) Обмін речовин;
Б)  кровообіг;
В) дихання.
8. Встанови відповідність:назви органів людини й функції, які вони виконують.
Шкіра – 
поглинають кисень і виділяють вуглекислий газ.
Скелет –
допомагають рухатися кісткам.
Мязи – 
опора тіла людини.
Органи дихання – 
захищає внутрішні органи від пошкоджень.
9. Запиши у якій послідовності їжа проходить через органи травлення:   
______________________________________________________________________________________________________________________________________ 
 10. Який орган чуттів сприймає:
Цвірінькання горобців _________________________.
Червону троянду _______________________.
Холодну воду ___________________________.
Дольку апельсина __________________________.



Математика ( квітень)

Задача 
Для садового господарства привезли 18 саджанців абрикосів, а персиків – у 3 рази більше. Усі саджанці висадили у 6 рядів. Скільки дерев посадили в одному ряді?
Приклади
3 * 28 – 36 : 3                            84 : 14 * 10
6 * 35 + 27 * 5                               750 : 5 + 280
Задача
Довжина прямокутника 9 см, а ширина - у три рази менше. Знайди периметр прямокутника. Накресли такий прямокутник.

Природознавство (квітень)
I варіант

1.     Вкажи назву грибів, які людина використовує для  випікання хліба.

А білі гриби   Б цвілеві гриби   В дріжджі

2. Вкажи правильне твердження.

А  тіло риби обтічної форми
Б  тіло риб вкрите сухою лускою
В  риби живуть тільки у прісних водоймах
3. Вкажи назву земноводної тварини.
А  крокодил      Б  черепаха    В  саламандра
4. Підкресли назви їстівних грибів.
Маслюк, несправжні опеньки, мухомор, лисички, білий гриб, бліда поганка.
5. У кожному рядку підкресли «зайві» назви тварин.
       Ведмідь, кажан, кінь, щука, білка, лось, ховрах.
       Крокодил, гадюка, черепаха, жаба, ящірка.
       Сойка, снігур, чапля, метелик, крук, горобець.
6. Доведи, що борсук належить до кожної із цих груп. Запиши.
Живий організм, тому що ___________________________________________
___________________________________________
Звір, тому що _____________________________________________
_____________________________________________
Дика тварина, тому що ____________________________________________

7. Запиши, яке значення мають гриби у природі.
II варіант



1. Вкажи назву грибів, які людина використовує для приготування квасу.

А білі гриби    Б цвілеві гриби  В дріжджі


2. Вкажи правильне твердження.
А  риби дихають за допомогою легень
Б  риби дихають за допомогою зябер
В  риби живуть тільки у солоній воді
3. Вкажи назву плазуна.
А  жаба    Б  крокодил   В  тритон
4. Підкресли назви отруйних грибів.
Несправжні опеньки, лисички, мухомор, білий гриб, маслюк, бліда поганка.
5. У кожному рядку підкресли «зайві» назви тварин.
       Соловей, гуска, жаба, ластівка, горобець.
       Окунь, сом, карась, вуж, камбала.
       Сонечко, метелик, джміль, павук, мураха.
6. Доведи, що білка належить до кожної із цих груп. Запиши.
Живий організм, тому що ____________________________________________
_____________________________________________
Звір, тому що _____________________________________________
____________________________________________
Дика тварина, тому що _____________________________________________

7. Запиши, яке значення мають гриби у житті людини.
 

  
Українська мова. 3 клас. Мовна тема "Іменник"
№ 1
1 варіант
1. Іменники відповідають на питання:
А. хто? що?      Б. який? Яка? Яке? Які?
В. що робить? Що зробить? Що буде робити?
2.Познач рядок слів, які є назвами істот.
А. місяць, стіл,  дівчинка
Б. ведмідь, директор, троянда
В. мама,  лікар,  дитина
3.Познач рядок слів, які є власними назвами
А. кукурудза, вітер,  поле
Б. Шевченко, Україна, Ворскла
В. Суми, Борис, річка
4. Познач рядок , в якому іменники вжиті в однині.
А. птах, квіти, вікно
Б. синиця, молоко, олівець
В. аркуш, лінійка, ножиці
5.Напиши чотири назви  неістот. В дужках познач
 рід (ч.р.), (ж.р.), (с.р.)
6. До поданих загальних назв добери по дві власні назви.
Назви річок:                                 Назви міст:
7.До поданих іменників добери спільнокореневі  прикметники, дієслова. 
Зелень-         Праця-           Спів - 
8. Спиши, розкриваючи дужки. Підкресли  граматичну основу.
Над (квіти) літають красиві та веселі (метелик).

2 варіант


1. На питання хто? що? відповідають :
А. іменники       Б. прикметники
В. дієслова
2.Познач рядок слів, які є назвами неістот.
А. левеня, стіл,  дівчинка
Б. олівець, тарілка, стіл
В. мама, котик,  дитина
3.Познач рядок слів, які є загальними назвами
А. місто , річка,  вулиця
Б. Шевченко, країна , Псел
В. Дніпро, Борис, річка
4. Познач рядок , в якому іменники вжиті в множині
А. учні , квіти, окуляри
Б. синиця, молоко, олівець
В. аркуш, лінійка, ножиці
5.Напиши чотири назви  істот. В дужках познач
 рід (ч.р.), (ж.р.), (с.р.)
6. До поданих загальних назв добери по дві власні назви.
Імена людей  :                              Назви країн: :
7.До поданих іменників добери спільнокореневі  прикметники, дієслова. 
Світло-                Дружба -      Радість - 
8. Спиши, розкриваючи дужки. Підкресли  граматичну основу.
Над (поле) жайворонок співає веселу та дзвінку (пісня).

№ 2
1. Письмово встанови зв'язок слів у реченнях. Підкресли граматичну основу та другорядні члени речення.


Повертаються з вирію перелітні птахи.

Ластівка звила під дахом гніздо.

Тендітні берізки прокинулися від зимового сну.

№ 3
1. Провідміняй слова  птах, струмок, зайчик, бджілка.


Зразок:
 Н. хто? що?           квітка, песик
 Р. кого? чого?       квітки, песика 
Д. кому? чому?      квітці, песику і т. д.


МАТЕМАТИКА. 2 клас
ПІДГОТОВКА ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
 "ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ 7 ТА 8" (КВІТЕНЬ)


1)     Задача

До магазину привезли  8 ящиків помідорів по 9 кг у кожному. За день продали 45 кг помідорів.  Скільки кг помідорів залишилося в магазині?

2)     Приклади

28 : 4 ·3                     25 – 16 : 8

8 · 8 - 36                    52  - 8 · 6

36 : 4 + 25                 55 – 40 : 8 - 7

( 42 – 14) : 7             56 : 8 + 56 – 8

3)      1 дм – 3 см                             1 дм 2 см : 3

1 дм 5 см – 8 см                 5 дм 6 см + 4 см

4)  Завдання
   Довжина відрізка АВ дорівнює 15 см.  Накресли такий відрізок СД, довжина якого становить третину від довжини відрізка АВ.

5)     Додаткове завдання

Постав дужки так, об рівності були правильними.

16 + 56 : 8 = 9

9 · 2 + 3 – 6 = 39

8 · 9 : 3 = 24

МАТЕМАТИКА.
ПІДГОТОВКА ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ.
ПІДСУМКОВА РОБОТА ЗА РІК.

1 варіант

1)     Задача

До магазину привезли 7 ящиків печива, по 8 кг у кожному та 4 ящики  цукерок, по 9 кг у кожному. На скільки кг більше привезли печива, ніж цукерок?

2)    Приклади

8 х 0 + 7 : 7              ( 17 + 18) : 7

63 : 9 х 10                0 : 9 + 51

7 х 5 + 9 – 26          2 х 8 + 39

15 + 6 х 1                 43 – 2 х 9
3)    Задача
Накресли квадрат зі стороною 3 см та знайди його периметр.
4)    1 м – 36 см =
4 дм 5 см – 8 см =
5)    На місці пропусків встав пропущені знаки ( більше, менше або дорівнює)
0 х 3 _ 32 : 4
28 : 7 _7

2 варіант

1)    Задача
До кіоску привезли 8 ящиків яблук, по 6 кг у кожному та 9 ящиків груш, по 5 кг у кожному. Скільки всього кг фруктів привезли до кіоску?

2)    Приклади
6  х  0 + 9 : 9                 ( 18 + 18) : 9
72 :  8 х 10                    0 : 4 + 48
7  х  4 + 5 – 25             3 х 8 + 56
14  + 7 х 1                     53 – 2 х 9

3)    Задача
Накресли прямокутник, довжина якого дорівнює 4 см, а ширина – 3 см. Обчисли його периметр.
4)    1 м – 17 см =
3  дм 2 см – 9 см =
5)    На місці пропусків встав пропущені знаки ( більше, менше або дорівнює)
0 х 7 _45 : 9
64 : 8 _ 8